Всесвітній тиждень фінансової грамотності разом з євроклубом "ЄвроStella"
Уже сім років поспіль Україна − незмінний учасник міжнародної просвітницької акції Global Money Week. Охтирська гімназія долучилася до цієї події вперше.
Всесвітній тиждень грошей, який тривав з 12 по 18 березня 2018 року – це міжнародна ініціатива з фінансової просвіти молоді. Цього року партнерами Національного банку України під час Global Money Week стали Проект USAID "Трансформація фінансового секторуˮ, Міністерство освіти і науки України, Університет банківської справи та Фонд гарантування вкладів фізичних осіб.
Різноманітні заходи, сплановані керівником євроклкбу «ЄвроStella» Мироняк О.В. мали на меті підвищення фінансової грамотності гімназистів, адже знання і навички у прийнятті фінансових рішень особливо важливі для дітей і молоді. Ключові теми заходів проходили під гаслом "Гроші мають значення" та включали такі теми, як «Власні і сімейні фінанси», «Заощадження та планування», «Упевнені та зважені фінансові рішення», « Фінансова безпека».
12 березня відбулася презентація проекту, фотосесії та конкурс селфі із логотипом події. #moneymattersweek. 13 березня учні стали учасниками виставки сімейних скарбничок. У наступні дні учні здійснили екскурсії до відділень відкритого акціонерного товариства "Державний Ощадний банк України" та "ПриватБанк" в місті Охтирці та ознайомилися з особливостями роботи працівників банків, обслуговуванням юридичних осіб та VIP клієнтів, наданням послуг населенню та про проведення просвітницької діяльності. Школярі побували на занятті з фінансової грамотності від працівників Охтирської Центральної міської бібліотеки, переглянули виставку літератури та колекції монет, прослухали бесіду "Як вберегтися від фінансових шахраїв в інтернет-банкінгу ".
Для підвищення фінансової грамотності української молоді Національний банк України спільно з партнерами розробив насичену пізнавально-навчальну та інтерактивну програму, яка включала ігри «Кеш-флоу» та «Життєвий Капітал», презентацію «Планування власного бюджету», робочі матеріали «Як вберегтися від фінансових шахраїв в інтернет-банкінгу», серію інформаційно-освітніх відеороликів «Гривня – наш символ!». Кожен учасник мав можливість усвідомити, що "Гроші мають значення".