Майбутні дипломати виховуються в євроклубі "ЄвроSTELLA"
18-21 лютого 2018 року у таборі «Артек» команда Охтирської гімназії «GLOBETROTTERS» стала переможцем імітаційної гри "Модель ЮНЕСКО".
Маленьке провінційне місто Охтирка заявило про свою значимість на ІV ігровій сесії – 2018 «Сталий туризм задля розвитку: на шляху до гарантованого споживку, справедливого суспільства, надійного збереження планети» ХІХ імітаційної рольової гри «Модель ЮНЕСКО», присвяченій підсумкам проголошеного ООН Міжнародного року сталого туризму задля розвитку, котра проходила під патронатом Національної комісії України в справах ЮНЕСКО.
Уже звичним стає питання про активну участь старшокласників у розумінні глобальних проблем людства та їх розв’язанні на локальному рівні.
Маленьке провінційне місто Охтирка заявило про свою значимість на ІV ігровій сесії – 2018 «Сталий туризм задля розвитку: на шляху до гарантованого споживку, справедливого суспільства, надійного збереження планети» ХІХ імітаційної рольової гри «Модель ЮНЕСКО», присвяченій підсумкам проголошеного ООН Міжнародного року сталого туризму задля розвитку, котра проходила під патронатом Національної комісії України в справах ЮНЕСКО.
Учасників конференції 18-21 лютого 2018 року гостинно приймав табір «Артек». Із 68 асоційованих шкіл ЮНЕСКО в Україні відбір пройшли лише 18 шкіл, серед них і команда Охтирської гімназії «GLOBETROTTERS» у складі учнів дев’ятих класів Роскошного Владислава, Баленко Юлії та Убоженко Ніни, членів євро клубу «ЄвроSTELLA», під керівництвом учителя англійської мови Мироняк Оксани Василівни.
Учасники працювали у делегації Об’єднаного Королівства Великої Британії та розглядали пропозиції в рамках трьох тем, що прямо стосуються проблем сталого туризму і розвитку. Команда брала участь у творчій сесії І: фестивалі-конкурсі стільникового фільму «Моя школа– туристичний об’єкт: мандруймо, насолоджуймося, поважаймо».
Переможні бали команді принесла і спільна проектна заявка учнів і вчителів в галузі сталого туризму «Пропиши свій рідний край на карті світу!». Як тільки раціонально можна було у проекті запропонувати економічне обґрунтування туристичному маршруту на байдарках та велосипедах так, щоб мандрівникам світу захотілося відвідати наш край, а місцева інфраструктура отримала розвиток.
Економіка та екологія сталого туризму, соціальний розвиток територіальних громад стали наріжними питаннями двох пленарних сесій.
Майбутні дипломати пройшли інтелектуальний квест, дотримувалися дрескоду, спілкувалися у делегаціях, змагалися у турі вальсу, демонстрували ораторські здібності та лідерські якості.
Час пролетів надзвичайно швидко. Додому члени делегації повернулися втомлені, але щасливі, отримавши перемогу в грі, масу нових вражень та багато друзів із різних куточків України.